Annons:
Etikettallmänt
Läst 5908 ggr
Tant Grön
1/2/15, 1:13 AM

Ladda ner Rysk musik.

Hej, undrar om någon som kan bra ryska kunde hjälpa mej? Det är så att jag skulle vilja ladda ner några ryska låtar, men inte olagligt, utan jag vill betala för dom.

Finns det någon sådan rysk musiktjänst där man kan ladda ner och betala?

Annons:
MissInAction
1/2/15, 7:21 AM
#1

Är det någon särskild genre du är intresserad av? Jag ska fråga mina kollegor idag, de kanske vet då några är ryssar 🙂


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Tant Grön
1/2/15, 10:19 AM
#2

Åh, tack! Jag är intresserad av pop, rock, disko, folkmusik m.m.

MissInAction
1/2/15, 11:12 AM
#3

Hm det tips som jag fått nu är vkontakte som är som en rysk Facebook. Man skapar en profil, men där finns ett alternativ att lyssna på musik tydligen 🙂

Folk lägger själva upp musik så att man kan lyssna på den direkt och lägga till låtar till sin egen lista.
Man kan hitta i princip allt, inte bara ryskt. Allt du behöver är alltså internetuppkoppling.

Det är ju inte exakt vad du frågade efter, men jag nämner det iaf. Du får väl kolla in det och se om det är något för dig 😃
Jag ska nog kolla in det själv!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Tant Grön
1/5/15, 1:27 AM
#4

#3 Men jag kan inte så bra ryska. Och har ju hittat några ryska musiksajter där man kan lyssna gratis. Är intresserad av att ladda ner musiken, och vill göra det lagligt.
En kille på dator i fokus tipsade mej om iTunes, och där hittade jag i alla fall Ленинград  och  Агата Кристи.

not_abrakadabra
7/2/15, 4:41 PM
#5

Hej, registrera dig på vk.com. Det finns en engelska version där då kan du lätt registrera dig och lyssna på rysk musik hur mycket som helst.

I Ryssland laddar man inte musik för alla lyssnar det genom vkontakte:)))

Upp till toppen
Annons: