Annons:
Etikettspråk
Läst 3330 ggr
[Vargöga]
2012-03-15 07:13

Lära sig ryska

Hejsan alla. Var hittar jag en gratis nedladdning om hur jag lär mig ryska? Jag gillar språk och vill lära mig massor men jag kan bara ta ett språk i taget.

Så länka på. Skrattande

Annons:
[Momiji]
2012-03-15 07:42
#1

Vars man hittar det gratis vet jag inte, men om du har en slant över så fins en språkkurs att köpa på t.ex. Akademibokhandeln. Skrev lite om den i denna tråd.

MissInAction
2012-03-15 10:38
#2

Ja just det, jag har sneglat på den där språkkursen som Akademibokhandeln har. Den kostar lite över trehundra kr här. Lite läskigt om man inte vet hur bra man själv kan ta till sig en språkkurs i det formatet Tungan ute jag har inte provat förut! 

Jag ska luska lite till i vad det finns för alternativ. Är påväg till ett ärende nu så måste rusa Foten i munnen


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

MissInAction
2013-09-22 15:19
#3

Här är en sida med väldigt mycket information och mycket länkar, kan vara ett bra ställe att börja på också 🙂

http://www.reddit.com/r/russian/wiki/full_course


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Ljusa
2013-10-10 18:32
#4

Jag har lånat språkkurser på biblioteket (italienska) de funkar likadant som akademibokhandelns (tror jag?)

Or yet in wise old Ravenclaw, if you've a ready mind, Where those of wit and learning, Will always find their kind
- J.K. Rowling

DanceDiddi
2013-10-27 18:51
#5

Ryska är ett svårt språk. Dock så lärde jag mig det väldigt snabbt eftersom det var det första språket jag fick lära mig. Jag snackade inte svenska när jag var liten. Bara ryska. Haha! Prova sök efter appar. Sök på tex "lära ryska", då kommer det fram mycket :)

Hälsningar mig, Brownie och Ville Pussmun

MissInAction
2013-10-27 21:20
#6

#5

Oj man kan lära sig ryska i mobilen alltså? 😃


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
DanceDiddi
2013-10-27 22:14
#7

#6 tror det. Haha! Annars går jag på hemspråk. Men det är ju bara för att föräldrarna är ryssar. Själv tycker jag att hemspråk är JÄTTE tråkigt. Men det kan vara bra. Får betyg i det också :)

Hälsningar mig, Brownie och Ville Pussmun

raphanus
2013-12-16 13:58
#8

Jag undervisade i ryska 2002-2005. Sedan sammanställde jag några webbsidor med funderingar och frågor som uppstod undervägs. De kanske kan vara till nytta för någon.

Upp till toppen
Annons: