Annons:
Etikettsajten-och-ifokus
Läst 2782 ggr
MissInAction
2011-07-07 11:28

Förde Google dig hit?

Välkommen hit du som kom hit via en sökning i en sökmotor!

Hoppas att du hittar det du söker. Om du inte gör det får du gärna ställa frågor. Registrera dig här nedan så kan du ställa dina frågor direkt. Det tar bara en minut och kostar ingenting. Bland alla fördelar med att vara medlem finns:

* Du kan sätta bevakningar på diskussioner du tycker är intressanta.

* Du kan delta i och läsa röstningstrådar.

* Du kan gå med i dolda grupper.

* Du blir medlem i hela iFokus med samma medlemskap.

* Alltihop är gratis!

Vänliga hälsningar

MissInAction


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

iFokus består av massor av olika intressesajter. Här samlas entusiaster som vill dela och utveckla sina intressen tillsammans med andra. Medlemskap är gratis och ger dig möjlighet att delta i diskussionerna, men du är också varmt välkommen bara som besökare. Om du saknar något intresse är det enkelt att själv starta en sajt. Det kostar ingenting.
  • Redigerat 2022-03-22 17:23 av Moon AppleGrey
Annons:
[MohammadElharthy]
2013-02-02 11:56
#1

JAAAAAAA :D

Kiwikatt
2014-01-18 20:43
#2

Nej

Att vara stark är att falla till botten, att slå sig hårt och att sedan resa sig upp igen.

[mommo 12]
2014-06-28 16:27
#3

Jag ska testa en sak, om det står en anonym kommentar under min, alltså precis under så är det jag som skrev den. Jag ska bara testa.

Anonym
Anonym
2014-06-28 16:28
#4

Jag är anonym eller något bra att skriva i en anonym kommentar.

[mommo 12]
2014-06-28 16:30
#5

Ja, det funkade. Och om ni trycker på min Avatar ska ni få se något kul. Eller ja inte den röda salamander avataren, utan anonymavataren.

Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
MissInAction
2014-06-28 20:25
#7

Det står something went wrong, när jag klickar på Anonym-avataren, jag tror inte att det är meningen att det ska finnas något där heller 🙂


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Denna kommentar har tagits bort.
Upp till toppen
Annons: