Trevlig halloween! Hundvideo :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hoppas ni alla har/haft en läskig halloween! 
Eller om ni inte bryr er om såna spektakel, så hoppas jag att ni har haft en fin dag ändå!
Här är en av mina favorithundar att titta på, en fantastisk liten kille som är jätteglad och gillar att lära sig nya saker - och att bjuda på godis när andra hundar kommer och spökar
♥
Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland
Hehe vältränade små rackare (:
Alltid Oavsett
Ja verkligen! Positiv förstärkning
eller vad man nu säger på svenska??
Jag älskar att titta på Jesses videos.
Kluring om Ryssland
Jadu ingen aning om vad man säger hehe, men bra duktiga, måste varit ett äldans jobb att träna dem men sammtidigt sådan lycka när man uppnåt sånna här saker (:
Alltid Oavsett
Ja jag vet inte om de andra hundarna men Jesse ser ut att tycka om det iaf! Finns några riktigt fina videos där man får se hur de tränar och leker tillsammans - alltid mycket humor i filmerna
Jag tror inte det går att göra såna saker med en hund som inte tycker det är roligt och värt det.
Kluring om Ryssland
Det har du helt klart rätt i, den träningen kräver sin hund (: får ta o kolla in lite av de andra videosen(hur böjs de egentligen?
)
Alltid Oavsett
Heheh exakt! Och sin matte/husse
Jadu den frågan har jag också ställt mig en och annan gång. Jag brukar säga videosarna men jag tror inte att det är korrekt
Videorna kanske det ska vara?
Kluring om Ryssland
Hm, Videorna kan nog vara korrekt, iallafall enda jag kunde googla utan att de frågades om jag menade video
Alltid Oavsett
Fast det låter tråkigare också 
Kluring om Ryssland