Ryssland iFokus

Ryssland

Etiketter: matdryck
Läst 2088 ggr
MissInAction
0

KGB i Stockholm

Någon som besökt KGB Bar & Restaurant i Stockholm? Glad
Den har funnits i flera år har jag för mig. Trots det har jag ännu inte tagit mig dit!
Jag ska in till Stockholm imorgon men de öppnar först kl 16 så jag tvivlar på att jag hinner kika in Rynkar på näsan

Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Fridborg
0

Det har funnits så länge jag kan minnas :P Inte sådär jättehäftigt, det FINNS roliga krogar, men värt ett besök om man e inne på såna saker.

MissInAction
0

Jag ska gå förbi ifall vi är där kl 16, annars måste jag komma ihåg det nästa gång Glad

Kluring om Ryssland

MissInAction
0

När jag var i Sthlm i förra veckan så gick jag in där för att titta! Bestämde mig dock för att inte äta där, utan gick vidare. Det var mycket mindre än jag föreställt mig Förvånad Dock var det rätt fint inrett och mycket ryska attiraljer, kläder och prylar Skrattande

De har rysk öl där så någon gång kommer jag nog att återvända!!

Kluring om Ryssland

[Jimmy.L]
0

Spionvandra i sthlm. Det ska visst vara populärt tema bland ryska turister i huvudstaden.

http://stadsvandringaristockholm.se/?page_id=79

MissInAction
0

Åh! Hade ingen aning om att det fanns spionvandringar Förvånad Spökvandringar vet jag är populärt, men detta var nytt för mig.

De har ett bokningsformulär där, men fungerar det så att man kan anmäla sig som en person, eller måste det vara grupper?

Kluring om Ryssland

[Jimmy.L]
0

Troligen en grupp, du kan ju kolla om du får delta med någon grupp.