OT - rent svammel
Tja hur många läsare lockar den rubriken?
Klockan närmar sig 23, jag är vrålförkyld och sitter och funderar på om jag kommer att vara i form att jobba i morgon. Jag har bara tre dagar kvar på jobbet, sedan är det slut. Så jag vill. Men vete tusan om det är så fräscht att snörvla runt på förskolan
och om jag ens orkar. Tempot där är skruvat så in i norden. Nåja, det lär visa sig vid 6-tiden i morgon bitti.
Jag har skrivkramp och total idétorka när det kommer till den här sajten också - vad ska jag hitta på? 
Vill så gärna skriva artiklar. Och jag älskar att lära mig nya saker. Så vad är problemet? Ärligt talat - jag vet inte. Det har låst sig på något sätt. Jag behöver en spark i ändan. Ett halmstrå. En morot. Men jag vet att inspirationen ska komma inifrån och det är där inne som det har låsts sig. Kanske var jag lite för optimistisk när jag startade upp den här sajten?
Ska sätta upp reklamlappar på institutionen för slaviska språk, och kanske östeuropastudier - men bör nog vänta till höstterminen börjar för att någon ska se lapparna.
Jahapp, dags att borsta tänderna och hoppa i säng. Kanske har jag kommit på något briljant idé i morgon när jag vaknar. Nattis! 
Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland
Hahahahahahahaha, ursäkta asgarvet, man JAG lockades av rubriken i alla fall :) Har aldrig varit inne på den här sidan, visste inte ens att det fanns nåt som hette Ryssland i fokus ….
Ge inte tappt, så småningom kommer nog både skriv-ivern och inspirationen :) :) :)
Haha, kul att jag kunde få någon att skratta! Det är ju alltid något
Tack så mycket för uppmuntran!
Sajten har funnits i ganska precis ett år nu.
Scrolla ner till slutet av sidan så hittar du alla sajter som finns - kanske finns någon som intresserar 
Kluring om Ryssland
#2 Jo jag har lixom sett hela harangen av sidor många gånger … men aldrig riktigt SETT …. :) Det står en hel massa ….. fniss…
Jag är med i hundar, blandrashundar, hörselskadade, barf. bloggande .. och några till …. och skulle jag vara med i fler så skulle jag behöva säga upp mig från jobbet för att ha tid :) :) :)
Jo haha, det är sant.. iFokus kan vara beroendeframkallande och det finns så mycket intressant här
Man får göra en tidsbudget!
Kluring om Ryssland
Bra rubrik, Miss! Jag gick in på din sajt för att kolla lite, och just den rubriken lockade mig först! Nu skall jag läsa lite runt här och se vad som finns att hämta.
Tride.
Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling
"Livet är inte lätt men intressant" storafamnen
Jag skrev precis om ryska författare och minns en bok jag verkligen gillade. Jag vet att det gjorts film av den och funderar nu på om jag ska se filmen. IMDb
*skratt* Ja men det är väl kul, att folk nappar på olika saker! Rätt intressant
Det får man ju försöka tänka på när man skriver inlägg, artiklar och rubriker - det som låter spännade i min värld kanske låter dötrist för någon annan, och tvärt om!
Åh, den är släppt under ett mycket bra år 
Ska se om jag hittar den någonstans.
Kluring om Ryssland
#7 Jag hittade den inte och glömde att jag letade… lol