Ryssland iFokus

Ryssland

Etikettkultur
Läst 1324 ggr
[Momiji]
1

Kommer ni ihåg?

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Fick en sån där nostalgikänsla när jag satt och kollade videor på YouTube. Så letade upp denna, kommer ni ihåg? Glad

MissInAction
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Oj, ja de där minns jag! Fast den låten jag minns var en annan, som kom 2000 eller 2001 tror jag? Eller blandar jag ihop nu Obestämd

Den här är kanske den ryska, moderna, eurovisionlåt som blivit mest populär? Jag vet att jag hört den ibland på radion. 

Åh jag brukade älska Eurovision! Älskade alltid de östeuropeiska låtarna för de var så annorlunda och hade alltid sina egna, vackra språk, och melodier som fastnade Skrattande Slovenien och Rumänien brukade ha bra låtar, tyckte jag.

Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Momiji]
0

Ja, den kommer jag ihåg. Hade nog inte kommit ihåg den lika mycket om det inte varit för att dom tog in den där specialmattan och låtit Jevgenij Plusjenko åka på den Glad

MissInAction
0

Just det, han var ju med! Skrattande

Kluring om Ryssland

[Momiji]
0

Japp, ska bli kul att se vad dom skickar för bidrag i år Glad

MissInAction
0

Verkligen!
Fast hela Eurovision har blivit så urvattnat när man får höra låtarna gång på gång, då försvinner idén med att det ska vara låtar som man hör vid en tävling och bestämmer sig för vilken man gillar mest. Allt för att fiska pengar… Skrikandes

Kluring om Ryssland

[Momiji]
0

Jo, det är tyvärr sant. Principen ska ju vara att man ska fastna för låten på en gång direkt man hör den. Ofta fastnar man ju för låtar om man hör dom ofta så där förstörs ju hela konceptet tycker jag.
Allt för att få så in så mycket pengar som möjligt Obestämd

MissInAction
0

Mm jag har tänkt i flera år nu att jag ska bojkotta Melodifestivalen helt, för att det är mest bara skit, tycker jag. Förr var det kvalitét, och det är ändå mindre än tio år sedan som det fortfarande var bra. Men så sitter jag ändå där på vårkanten och hoppas att det ska dyka upp någon "riktig" schlagerlåt, för såna älskar jag!! Och blir lika besviken varje gång SkrikandesSkrattande Att jag aldrig lär mig…

Kluring om Ryssland

[Momiji]
0

Samma här. Dock skriker den lilla musikern i mig att jag måste se det

MissInAction
0

Haha, så hopplösa vi är! Tungan ute

Kluring om Ryssland

[Momiji]
0

Ja, får hoppas att det kommer några riktigt bra schlagerlåtar nu i år Glad

Wand
0

Tatu har jag älskat sedan jag var 7 år gammal, lyssnar på dem än idag. Cool Brukar gilla Rysslands bidrag faktiskt, Dima Bilan är skön han med.

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

MissInAction
0

Hahah, Wand! Du måste vara riktigt ung Skrattande När jag var 7 år så var nog inte Tatu-tjejerna födda Förvånad *fniss*

Ja, jag ser faktiskt fram emot ESC trots att det är så mycket trams kring hela spektaklet, och det drabbar kvaliteten på musiken.

Kluring om Ryssland