Ryssland iFokus

Ryssland

Etiketthumor
Läst 1191 ggr
raphanus
0

Världsmästerskap i näsrensning

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Så här ska en sportkommentator låta!

[Momiji]
0

Glad

MissInAction
0

Tack! Äntligen har jag hittat min sport! Skrattande LOL 
Hur i hela friden kommer man på en sån idé… att göra det till sport.. haha!

Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Momiji]
0

Jag borde nog lära mig det. Med tanke på att jag(helt ärligt) fysiskt inte kan snyta mig Oskyldig

MissInAction
0

Kan inte? Aldrig kunnat? Obestämd

Fast visst måste det väl vara ett skämt ändå, videon? De ser rätt så tränade ut och jag har svårt att tro att man ser ut sådär tack vare nässköljning Tungan ute

Kluring om Ryssland

[Momiji]
0

Nepp, aldrig Rynkar på näsan

Kanske är en kul "på sidan om" grej under nån tävling Glad

MissInAction
0

Ja det måste det väl vara? Haha… underhållande iaf.

Hur gör du då när du blir förkyld? Eller blir du aldrig det?

Kluring om Ryssland

[Momiji]
0

Ja Skrattande

Ja, jag har ett speciellt nässpray. Sen går jag och torkar näsan till förbannelse.

MissInAction
0

Men vad jobbigt det låter! Att kunna snyta sig är ju en självklarhet för de flesta, trodde jag iaf. Kan man inte träna upp det heller? *försöker förstå*

Kluring om Ryssland

[Momiji]
0

Nepp, varken jag, min syster eller min pappa kan snyta sig. He går bara inte. Tar i allt jag kan, men det kommer inte ut någonting. Så slutar det hela med att jag spyr Obestämd

Kanske borde fara till dom i videon och lära mig skölja näsan Glad

raphanus
0

Jag har själv provat en sån där näsbadskanna och kan intyga att det känns väldigt rent och skönt i luftvägarna efteråt. Att det dock skulle förekomma som tävlingsgren var nytt för mig.

MissInAction
0

Vad märkligt. Men något fysiskt måste det ju vara som gör att ni inte kan. Men det kanske går att operera? Vad vet jag Glad

Kanske nån slags pausunderhållning… eller straffåtgärd för de som tjuvstartat på 100 m löpning.. 

Det kanske man skulle ta och testa. Fick tips om det nån gång från apotekspersonal. Jag har ju så gott som konstant nästäppa och trånga luftrör Tungan ute

Kluring om Ryssland

[Momiji]
0

Kanske är just för att jag opererats. När jag var 8 hade jag hunnit operera näsan 3 gånger(sista gången opererade dom halsen också) Oskyldig

Ja, det skulle vara intressant att veta vad det egentligen är får något, om det är en seriös sport. Eller bara en kul grej Glad

MissInAction
0

Oj, stackare Obestämd Det finns tydligen inte bara öronbarn, utan näsbarn också.

Kluring om Ryssland

[Momiji]
0

Jo, men från att jag föddes(i stort sett) fram till sista operationen kunde jag knappt andas. På nätterna sprang mamma och pappa in i mitt rum flera gånger för att jag slutat andas i sömnen och fick skaka på mig tills jag började andas igen. Så att bara behöva kortisonnässpray nu är ändå ganska lindrigt. Har fortfarande problem med slemhinnorna i både näsa och hals, men andaas kan jag åtminstånde(förresten så var syrran ett öronbarn Tungan ute)

MissInAction
0

Aha… ur det perspektivet så är det inte synd om dig nu, kanske. Skönt för dina föräldrar att slippa oron också. Glad Ja, man lär sig något nytt varje dag!

Kluring om Ryssland

[Momiji]
0

Jo precis. Mycket bättre nu Glad