Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1389 ggr
[MinIda]
7/8/13, 1:42 PM

Era hobbyer/intressen ?

Hej där, hoppas ni har det bra. Jag undrar vad just era intressen är. För ni kanske simmar,springer,rider, är med i en bokklubb på fritiden. Vad vet jag ? 🙂

Annons:
[MinIda]
7/8/13, 1:47 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Mina intressen är att vara med kompisar, min sköthund Ida, Familjen,Datorn, Mina egna husdjur, andra djur och i höst ska jag kanske börja rida 🙂

Ps. Jag fotograferar även smått på skoj :)

MissInAction
7/8/13, 4:13 PM
#2

Åh, jag rekommenderar verkligen ridning ♥ 
Blir det isåfall på ridskola? Har du ridit något alls förut?

Jag är gammal hästtjej, var i stallet varje dag från när jag var 10-11 år fram till ungefär 21… efter det har jag varit medryttare i en kort period, sedan ridit cirka tre terminer på Uppsala Akademistall här i Uppsala. Men jag tyckte tyvärr inte att det var värt det… knappt 40 minuters ridning i veckan och det kostar 4000 kr per termin. Bättre kan man ju ha det. Så nu rider jag tyvärr inte. Saknar hästar jättemycket i mitt liv…. eller djur över huvud taget. 

En av mina stora passioner är faktiskt makeup 🙂Jag rensar regelbundet, men likväl har jag alldeles för mycket, och mitt badrum ser ut som en KICKS-butik i miniformat. Men det är roligt! 
Dock så krockar det lite med mina andra stora intressen, naturlig hud- och hårvård 😃 
Harry Potter är också ett stort intresse, eller jag skulle snarare vilja säga att det är en stor del av mitt liv. 

Spelar även ett datorspel online sedan åtta år: Urban Terror. Även det har blivit en del av mitt liv, då jag har lärt känna och träffat så många fina människor via det. 

I övrigt så gillar jag att läsa och se film, vara ute i naturen, simma, träna, baka och laga mat. Och även jag fotograferar gärna 😉¨

Oj det blev rätt långt, det här 😂


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[MinIda]
7/8/13, 4:23 PM
#3

#2 Haha, jo jag har ridit förut dock på tävlingshästar. Det blir isåfall ridskolan Myrat i mörtmark, då de har bäst säkerhet 🙂

Bjornen
7/9/13, 6:04 AM
#4

Mina intressen är kulturhistoria (särskilt sambandet rysk, finsk, skytisk, ukrainskt, svarta havs kulturer och sambandet med den svenska kulturen), släktforskning och botanik. Titta gärna på min sida.

Senaste grubbleriet gäller vilken underart av ängsklocka som infördes från Ryssland till Sverige (Dalarna). Har väckt tanken med Riksmuseet

[MinIda]
7/9/13, 9:22 AM
#5

#4 Oj, enda jag har testat av det där är släktforskning 🙂

MissInAction
7/9/13, 4:35 PM
#6

Jag tycker ju att kulturhistoria är ruskigt intressant. Hade en period i tonåren också då jag tjatade på mina föräldrar om att följa med mig ut i skogarna runt om hembyn. Fanns så mycket roligt att titta på där 😃
Pappa gick någon kurs kring kulturhistoria, tror jag, men jag minns inte var den hölls.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
Flöffo
7/22/13, 7:07 PM
#7

Mina intressen är (förutom djur, kompisar och familjen) att spela piano och att teckna/måla. Jag vill börja i ridning också men får vänta tills jag får till schemat och så först. 🙂

//Flöffo

Upp till toppen
Annons: