Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1026 ggr
MissInAction
2013-07-02 18:37

OT: Drar på HP-konvent :D

Nu blir det begränsat surf, i mobilen, från onsdag till söndag, eftersom jag drar på Riddikulus 2013, som är ett Harry Potter-konvent här i Uppsala 😃🥳😍
Så om det är något som jag förväntas svara på, så gör jag det tidigast på söndag. Annars kan jag tänka mig att medarbetare MinIda hänger här ibland, om hon har tid att vara inne nu under sommarlovet😉

I morgon smäller det alltså. Är så peppad! ♥


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
[MinIda]
2013-07-04 10:01
#1

Tittar nog in hit ibland. Hoppas du får det bra 😃

MissInAction
2013-07-04 22:18
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Är hemma igen. En extremt o-tajmad förkylning gjorde att jag bestämde mig för att åka hem i dag efter lunch 😭

Det känns så himla trist bara, då jag har längtat och peppat inför det här i ett års tid! Har inte varit sjuk på ett år så när jag vaknade med halsont i går så tänkte och hoppades jag ju att det skulle stanna vid just halsont, och inte bli värre. Men det blev värre. Jag var helt slut när jag åkte hem idag. 😕

Det var iaf roligt så länge det varade! ♥ Träffade mycket trevliga och goa människor, och har nördat massor 😍

Nåja. Pygmépuffen Anton och jag ska ta det lugnt i kväll. Det är väldigt skönt att vara hemma i lugn och ro när man är förkyld och känner sig helt slutkörd.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[MinIda]
2013-07-05 08:55
#3

#2 Usch nej vad dåligt ! 😕  Men bra att du hade det roligt alla fall då du var där. Krya på dig 🤗🌺

MissInAction
2013-07-05 14:16
#4

Tack! 🌺 ❤️

Här är ett kort inslag som spelades in UNT 24, Uppsala Nya Tidning's tv-team, besökte oss igår 😃
Så där kan du se lite av vad jag hann vara med om 😍

http://www.unt.se/24unt/?category=1089620&clip=2494578&date=latest&startTime=0m0s


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Upp till toppen
Annons: