Annons:
Etikettallmänt
Läst 942 ggr
[MinIda]
6/20/13, 10:07 AM

Vilken stad tycker ni mest om ?

Hej, det här är en fråga som jag har blivit frågad flera gånger. Men nu vill jag veta er favoritstad i Ryssland. 

Själv är jag väldigt förtjust i St Petersburg. Tycker det är en himla fin stad med många ställen att bara sitta och njuta på 🙂

Annons:
MissInAction
6/20/13, 5:41 PM
#1

Åhh jag har ju över huvud taget inte varit i Ryssland, så jag kan inte riktigt ha någon favoritstad! 😭

Men några av de som jag är mest nyfiken på är Novgorod, St. Petersburg, Vladivostok och Krasnojarsk. Kanske därför som jag skrivit artiklar om dem 😇 Det är ett roligt sätt att ta reda på och lära sig mer också.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[MinIda]
6/20/13, 5:44 PM
#2

#1 Samla ihop pengar och åk sedan till en stad som du velat besöka 😉

Vladivostok är en fin stad! Folket där är också trevligt, alla fall de jag mött 😃

MissInAction
6/20/13, 6:06 PM
#3

#2
Jaa det får jag verkligen göra!! Åh det är så mycket jag vill göra. Så jag beställer pengar nu på en gång 😃


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Bjornen
6/21/13, 7:55 AM
#4

En stad som jag varit mycket intresserad av är Josjskar-Ola i republiken Mari-El. Ett område som har många olika kulturen och ska ha Rysslands enda friluftsmuseum. Det var alternativet till Simferopol när jag tog min första semester.

Det skulle också vara intressant att delta i någon utgrävning av skytiska gravarna i Altaia-området

[MinIda]
6/21/13, 8:21 AM
#5

#4 Det var faktiskt en stad jag aldrig har hört talas om. Och att den har Rysslands enda friluftsmuseum, det var inte dåligt det 👍

MissInAction
6/21/13, 3:37 PM
#6

#4
Oj, hur kan det finnas bara ett friluftsmuseum i hela Ryssland? Eller är de inte mycket för museer? 🤔


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
Upp till toppen
Annons: